Sakra! Upadl mi výfuk!

23.05.2021

A tím to tak nějak všechno začalo. Vracela jsem se z práce domů s hlavou plnou myšlenek co ještě musím udělat večer, ale nejdůležitější bylo, že majitelka si jela pro nájem a já potřebovala jet s Merloušem na veterinu kvůli zánětu dásní. Dojela jsem před dům, parkuju a..... moje auto zní jak kdyby mělo nějaký velký tuning. A to byl teprve začátek.

Moje milované autíčko (Amálka) zná, řekla bych poměrně dost lidí. Maličké, skladné, často terčem různých vtipů... nic extra. Takže když jsem dojela domů a ozval se ze zadu zvuk jak z vytuněného bavoráku, opravdu mě to vyděsilo. V tu chvíli mi hlavou proběhla docela slušná panika, co že se to stalo. I mě, blondýnu napadlo, že asi mi jakože upadl výfuk, ale co teď? Potřebovala jsem vydechnout a rozmyslet co dál.

Šla jsem domů, zkoušela volat mechanikovi, který mi to kupodivu na 3. volání opravdu zvedl. Prý že to můžu přivést, ale bohužel mi nemůže půjčit žádné náhradní auto, že teď nemá. Skvělý, takže jsem přemýšlela kdo z kamarádů by mi mohl půjčit auto. Super, zvednu telefon, volám. Prý mi auto půjčí, ale musím si pro něj dojet. Okej, takže volám znova mechanikovi, že teda mám sehnaný auto a jestli teda můžu s tím vytuněným autem za ním dojet. Beroun je 15 min po dálnici, to nějak zvládnu, ale jak se dostanu do Davle půjčit si to náhradní auto?! Další telefon, tentokrát jinému kamarádovi, jestli mi udělá taxik z Berouna do Davle, řekl že jo a tak jsem mohla vyrazit směr Beroun.

Mezitím si přišla majitelka pro nájem.. to jsem zvládla, Merlouškovi dala kapsičku, protože granulky mi kvůli bolavým zoubkům neukousnul a vyrazila tedy do Berouna.

Cesta byla v pohodě, ani jsem nebyla nějak nápadná, dokud jsem nedojela do Berouna. Jako chápu jo :D Ozve se takový ten super zvuk a vy čekáte fakt nějaký super vytuněný auto.. a místo toho z poza rohu vyjede moje krásná Amálka se zoufalou blondýnou za volantem. Skvělý pohled...

Mechanik si auto převzal, potřebovala jsem ještě udělat technickou, kterou jsem zjistila, že mám měsíc propadlou... takže jsem odevzdala papíry a počkala chvíli na kamaráda co mě vyzvedával a dělal mi taxi. Chudák kvůli mě jel opravdu daleko a ještě zkracoval hodinu co učil. Každopádně mě tedy úspěšně dovezl do Davle, kde jsem si s velkým výsměchem nad upadlým výfukem půjčila Zeleného draka! Tímto chci za to strašně moc poděkovat, protože opravdu bych bez toho byla v háji...

O víkendu jsem odvezla do Berouna ještě letní kola, aby se to teda když už tak rovnou přezulo. Mechanik mi říkal ať se připravím, že oprava bude minimálně 20 tis - nebyla, bylo to mnohem víc.

Měsíc a půl. Tak dlouho trvalo než jsem si pro Amálku mohla dojet.

Zeleného draka jsem po asi 10 dnech vyměnila za Šedivého draka a tímto se chci ještě jednou omluvit své kamarádce ze moje dost nepříjemné chování... a taky poděkovat za velkou pomoc! Vůbec všem, protože pořekadlo, že v nouzi poznáš ty pravé přátele... to jsem si vyzkoušela na vlastní kůži.

Mechanikovi jsem se nemohla dovolat, on je dost typický tím, že telefony prostě nezvedá... Ke svojí milované Amálce jsem se tak dostala až po měsíci a půl. Vrátila jsem půjčené auto a dokonce jsem kvůli ní jela po 2 letech autobusem a po 3 letech vlakem!! :D ale tak byla to hezká vzpomínka na dobu, kdy jsem vlakem směrem na Beroun jezdila skoro každý víkend... 

27 položek se opravovalo

Většina věcí byla ještě původní originál Ford, což na to že má ta moje holka najeto ke dnešnímu dnu 234 tis. je dost dobrý! :) 

Na závěr bych ráda ještě jednou poděkovala všem, kteří mi kolem toho auta pomáhali.. však vy víte, o koho se jedná.

Tak už zbývá jen říct, že jsem si bohužel vyzkoušela co znamená:
"Fordem tam a vlakem zpátky,"

Hezký večer a hodně km bez poruch!

Chocolate

"Myšlení je nejtěžší práce jaká existuje, to je pravděpodobně důvod proč tak málo lidí myslí." Henry Ford 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky