Prvních pár dní

04.07.2018

Aneb jak dostat kocoura zpod postele.

Potom co to po příjezdu rovnou zaparkoval pod skříní a později pod postelí, přišla fáze 2 - jak se s ním seznámit? Chudák hrůzu v očích když se k němu člověk měl přiblížit. Párkrát jsme ho se spolubydlící násilím vytáhli zpod skříně a chvíli vydržel neutíkat! Horší ovšem bylo, že tu byl víc jak 24 hodin a on nesežral ani kousek granule potažmo se napil vody...

Takže část první byla dostat kocoura zpod postele, což znamenalo odstěhovat matraci a vytáhnout ho ven. A to se trochu špatně dělá když máte teplotu a jste schopní tak akorát se dobelhat směr záchod. ALE! Když jsem to stěhovala pomaloučku polehoučku zvládla jsem to a kocoura vystěhovala!! :) Jo sice mám z jedné strany postele vycpanou starou peřinu a z druhé krabici a deku, ale kocourek se tam rozhodně nedostane! :D Bohužel stále nic... občas jsem ho vzala do náruče a poňufala jsem ho a přineslo to výsledky. Dokonce mi pak i usnul na klíně. :)

První fotka kdy mi vydržel aspoň chviličku v náruči :)

Další den mi konečně přišly objednané granule a pár hračiček. Největší radost mu udělalo tzv. škádlidlo. Na plastové tyčce provázek a na ní pár peříček. Díky téhle hračičce konečně prozkoumal další části pokoje, jako například postel. A co se nestalo? Najednou objevil misky a zjistil, že občas si lehnout na tu postel je vlastně příjemnější než zůstávat vzadu za stolem. :D Konečně! :) tak jako tak nás ještě čeká dlouhá cesta seznamování...

Zdraví Chocolate a pan Snowy


"Myšlení je nejtěžší práce jaká existuje, to je pravděpodobně důvod proč tak málo lidí myslí." Henry Ford 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky