Nový člen rodiny pan Snowy

01.07.2018

Konečně už je to tady! Přes půl roku přemýšlení a hledání koťátka a teď si pro jedno konečně pojedu!

Vzhledem k tomu, že jsem byla už od pátku na Jižní Moravě nečekala nás nacpaná D1 z Prahy. Ovšem čekala nás okružní jízda přes Ostravu kam jsme vezly kamarádku. Takže auto naložené až po střechu - já, spolubydlící (za kterou jsem byla), její neteř (kterou vezeme na prázdniny do Prahy), kamarádka co jede do Ostravy a jako bonus v kufru 2 dogy. :D :D Které se asi z nás všech měli nejlíp :D

V Ostravě jsme udělaly delší zastávku, protože jsem si od kamarádky půjčila přenosku na své budoucí kotě. A jelo se směr Šumperk. Bohužel mi už od rána nebylo moc dobře. Na cestu z Ostravy do Šumperka jsme se se spolubydlící prohodily a řídila jsem já... docela síla, vsadila bych se, že už jsem měla teplotu. Cesta krom jedné čerstvě nešťastné nehody těsně před náma a náhlého velmi prudkého brzdění byla v pohodě. A je to tady! Nervozita stoupá, ale přece to nakonec nevzdám!

Když jsem vstoupila do bytu a poprvé ho uviděla neměla jsem slov. Tak nádherné chlupaté klubíčko! Všechno proběhlo úplně v pořádku. Viděla jsem jeho oba rodiče (mimochodem oba 2 nádherní!) celé to prostředí... ale bylo na čase vyrazit domů. Přeci jen nás čekala ještě 3 a půl hodinová cesta.

To bylo kočičího nářku... ale cesta do Prahy proběhla taky v pohodě :) sice když jsme nastoupili do auta, tak obě dogy zůstali čučet co to jako má být, ale naštěstí se nic nestalo.

Když jsme dojely všichni domů a úspěšně vystěhovaly celé auto, šla jsem pustit kocourka ven. Chudák vystrašený z toho všeho, navíc jsem zjistila, že není vymazlený takže měl hrůzu i ze mě... tohle dá ještě práci... vylezl z přenosky a přímým skokem to zaparkoval pod skříň. Později se přesunul do nejvzdálenějšího rohu mého letiště. A s tímto jsme šli spát.

S čím jsem si ovšem lámala hlavu tak to bylo jméno. Chtěla jsem původně kočičku a pojmenovat jí Snow White jako Sněhurka. Pěkný, ale takhle pojmenovat kocoura nemůžu... a tak jsem ho pojmenovala Snowy. Spolubydlící hned, že mu bude říkat "Sněhu" :D pche! :D Ovšem potom co mi napsala jedna moje velmi dobrá kamarádka, které jsem také posílala fotky jak vypadá a zeptala se jak se jmenuje jsem automaticky napsala "Tohle je pan Snowy." :D Vtipná poznámka, ale uchytla se a tak mám po 9 hodinách jízdy v autě a přemýšlení o jménu doma pana Snowyho :)

"Myšlení je nejtěžší práce jaká existuje, to je pravděpodobně důvod proč tak málo lidí myslí." Henry Ford 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky