Noční řádění

08.07.2018

Tak pan Snowy zase perlil 😂

Včera za mnou přijel do Prahy bráška a slíbila jsem mu, že ho pak odvezu domů (což bylo kolem půlnoci). Mezitím neteř (11 let) mojí spolubydlící, že chce už jít spát a abychom jí nerušili, tak jsme ji poslali ke mě do pokoje kde právě bydlí Snowy. Usnula hned s přituleným kocourem. A my se spolubydlící a bráchou odjeli pryč.

Když jsme se asi za 2 hodiny vrátili zpátky domů, šli jsme malou vzbudit aby si šla lehnout teda ke spolubydle. Snowy proloupnul očko a chvíli na mě zírá jako:

"Kdo že to teda se mnou spí když ne ty? 😀 " 

Malá odešla a já si pustila film na dobrou noc a šla si lehnout - Snowy měl evidentně opačný názor 😏😂 Chytnul šíleného rapla. Dala jsem si telefon do nabíječky tak jí hned šel zkoumat a chtěl si kousnout, ouha to jsem se na něj zlobila 😀 a jelikož si musím sundat kryt abych telefon nabila asi se rozhodl, že se pomstí tomu obalu když ne kabelu 😂😂 ouha, znova jsem se zlobila 😀 Urazil se a odkráčel směr stůl. Chvilku čučel na film, který se mu zřejmě taky nelíbil jelikož ho pak prostě stopnul a zalehl počítač 😂 a zřejmě klávesnice je nepřítel, protože jí začal drápkat. Poté co jsem si znovu film pustila a vyhodila kocoura, se odebral pod skříň kde začal cupovat tašku na počítač 😂 když se pak přestěhoval k mému batohu a odhozenému oblečení - vzdala jsem to a radši se otočila na druhý bok se snahou tedy usnout 😂

Ráno jsem se probudila s velkým kočičím mazlením 😂😂

Zdraví Vás pan Snowy a těžce nevyspalá Chocolate 😂

"Myšlení je nejtěžší práce jaká existuje, to je pravděpodobně důvod proč tak málo lidí myslí." Henry Ford 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky