Jak jsem si chtěla koupit kabát aneb Česká Pošta

06.01.2023

Jsem ten typ člověka, co nekupuje věci jenom protože se mu líbí. Zrovna co se týče oblečení, kupuju si něco až když to vyloženě potřebuju. A los mi tentokrát vyšel na zimní kabát. Můj (jak se říká u nás doma) "hodobóžový" kabátek už má svá nejlepší léta za sebou a tak jsem se vydala hledat své štěstí online.

No dobře přiznám se, že už je to druhou zimu co koukám po novém. A tentokrát jsem se rozhodla, že opravdu vyzkouším své štěstí online. Asi radši nebudu zveřejňovat konkrétní názvy online obchodů, kde jsem hledala, ale jeden má začáteční písmeno na začátku abecedy a ten druhý na konci. Každopádně po delším hledání jsem našla svůj vysněný kabát a 30. listopadu jsem ho konečně objednala. Poprvé teda z eshopu, který má název od posledního písmene z abecedy. A moje zkušenost teda hnus... 

Objednávku jsem odeslala a velmi mě překvapilo, že nebyla možnost zvolit si dopravu, jako je to standartní. Jen mi přišly do mailu pokyny kde a kam mám zaplatit. Oukej. tak jsem zaplatila a obratem mi přišel další mail, že mi objednávka bude doručena mezi 3. - 7. 12.2022. A to byl poslední mail ohledně této objednávky co jsem dostala. Nezbývalo nic, než čekat.

Bylo už 6.12. a stále nic přes trasovací číslo mě to vracelo jen na přehled objednávky.

Nelenila jsem a zavolala jsem na jejich infolinku. Protože přes to trasovací číslo jak přes telefon, tak přes počítač mi to nenašlo nic. Ostatně ani to trasovací číslo jsem nevěděla přes co hledat, protože jsem ani nevěděla, kdo mi tu objednávku přiveze. Slečna na lince byla milá, ale co jsem se dozvěděla, už milé nebylo. Moje zboží neposílá přímo tento eshop, ale jejich partner a tím pádem není možnost zvolit dopravu a také, že zásilka mi prý byla DORUČENA již 5.12. kolem 11 dopoledne. Zvláštní.. v pondělí 5.12. jsme byli oba s přítelem doma do min 13 hodin a nic. Nikdo nezvonil, žádná sms mi nepřišla, že se bude ten den doručovat. Prostě ticho po pěšině. Říkám, jak je to sakra možný, že já o ničem, absolutně o ničem nevím. Prý je moje zásilka uložená na České poště v Modřanech, ale jakto, že tam je? Proč zrovna tam? Na to už jsem odpověď nedostala. Skvělý. Víte, zásilku domů bych si neposlala. Vždyť doma skoro nejsem a když už si teda něco musím tzv. poslat "domů," posílám si to do kanceláře. Všechno si posílám na výdejní místa, kam si potom v klidu zajdu. Nevadí, vydala jsem se tedy na Českou Poštu, kde kupodivu i před Vánoci jsem si zásilku poměrně rychle vyzvedla. Jedině co jsem se dozvěděla bylo, že zásilka šla přes DPD a to má úložná místa na poště.

Nebezpečí při objednávání z internetu je, že občas prostě to co přijde, není přesně to co jste chtěli. Např. jiná velikost. Jako v mém případě. Jednoduše řečeno mi ten krásný a úžasný kabátek byl lehce menší. Nevadí, přeci je možnost odeslat zboží zpět. Než jsem se odhodlala k zabalení a odeslání, uběhla nějaká doba.

Návratový formulář má 2 části. Jedna se lepí na balík a s druhou jdete na poštu, kde Vám potvrdí odeslání. Bohužel se stalo, že jsem někde založila tu druhou část k potvrzení, ale i přes to jsem šla zkusit svoje štěstí a vyrazila na poštu. Na Karlovo náměstí. No.. promiňte, ale myslím, že jednat s lidmi se dá teda i slušně když je chcete odmítnout. Paní za přepážkou na mě byla velmi nepříjemná, že prý bez té druhé části mi to neodešle. Když jsem se zeptala, jestli by nebylo možné to potvrzení vystavit na jiný papír, velmi nepříjemně mě poslala někam, že to zkrátka nelze. Naštvaně jsem odešla pryč.

K odeslání balíčku jsem se dostala až po Novém roce. Jelikož jsem tu druhou část návratového formuláře nenašla, hledala jsem na stránkách, že bych si vygenerovala nový. Což stránky nabízely. Nelze. Sice ten formulář tam je, ale už Vás to nepustí k odeslání a tím pádem jsem se opětně obrátila na pomoc na linku, tentokrát ale na chat a ne na infolinku. První slečna co mi odepsala ukončila chat po půl minutě když jsem okamžitě obratem nereagovala, ta druhá mi teda naštěstí odepsala, že ten formulář nejde odeslat, ale že teda zažádají u partnera a pošlou mi to do mailu. Naštěstí teda ještě odpoledne formulář do mailu dorazil.

Vytiskla jsem si to a hned po práci běžela znovu na Českou poštu, ale tentokrát teda na Stodůlky. Nastal mi naštěstí již poslední zádrhel a to, že mnou pečlivě přilepený štítek na balíku měl jiné číslo a tak byl třeba přelepit tím novým štítkem. Obracím se tedy s prosbou na paní za přepážkou, jestli bych si mohla půjčit lepenku a daný štítek přilepit. Odpovědí mi bylo, že mi ji nepůjčí a že lepenku prodávají ať si jí koupím. Skvělý. Prý je fasují a sami jich mají nedostatek, takže na ty 2 kousíčky si mám koupi celou novou lepenku. Naštěstí jsem odpoledne náhodou našla v kabelce zapomenutý zbytek té tenoučké lepenky, takže jsem odkráčela do auta abych ji vyhrabala a poté se mi povedlo úspěšně přelepit štítek a následně konečně tuhle prokletou zásilku odeslat. Teď čekám až mi vrátí peníze, tak snad :D

Dodatek... 2 dny zpátky jsem na tom samém eshopu našla ten můj "vysněný kabátek" o jednu velikost větší... a moje otázka zní: Mám si ho zkusit objednat a riskovat, že tohle budu řešit znovu? :D Nebo je na nový kabátek čas do příští zimy :D

Tak schválně co myslíte?

Chocolate

"Myšlení je nejtěžší práce jaká existuje, to je pravděpodobně důvod proč tak málo lidí myslí." Henry Ford 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky